انکر بولت A/B

انکر بولت A/B
ویژگی‌های محصول
نامانکر بولت A/B
جنسفولادی، آلومینیوم، آهنی
اندازههمه اندازه ها موجود است
برای سفارش این محصول همین حالا قدام کنید
تصاویر محصول
توضیحات محصول

خرید انکر بولت A/B

انکر بولت یک نوع بست است که با تنوع بسیار بالایی در بازار موجود است. انکر بولت A/B ظاهری شبیه به پیچ دارد اما تفاوت‌هایی بین این دو مورد وجود دارد؛ در واقع می‌توان این طور بیان کرد که انکر بولت نوع پیشرفته و کامل‌تری از پیچ و مهره است. هر دو سر آن بدون گل پیچ است. بدنه کاملا استوانه‌ای و در یک راستا قرار می‌گیرد. روی بدنه شیارهایی وجود دارد که بستن مهره را آسان می‌کند. یک سر پیچ دارای روکشی محکم و ضخیم است که به موجب وجود این قطعه کل پیچ با نام انکر بولت یا رول بولت شناخته می‌شود. موردی که باید هنگام خرید پیچ و مهره به آن توجه داشت.

چرا از انکر بولت A/B استفاده می‌کنیم؟ در بسیاری از صنایع نیاز است تا پیچ درون سازه‌ای بسیار ضخیم یا بسیار سفت قرار بگیرد. اولا جای‌گذاری پیچ در چنین مقطع‌هایی دشوار است، دوما بعد از وارد کردن پیچ در جسم به سبب فشار فوق‌العاده بالا، پیچ و البته خود سازه شکسته می‌شود یا ترک می‌خورد. بنابراین استفاده از پیچ‌های دیگر بی‌فایده و ناکارآمد است و حتی در مواردی این کار خطرساز می‌شود. انکر بولت به سبب ضخیم بودن یک سر می‌تواند فشار زیادی را متحمل شود. وجود این مورد باعث می‌شود تا ضخامت پیچ بالا برود، سطح افزایش پیدا کند و فشار وارد شده به حداقل برسد. فشاری که وارد می‌شود به صورت یکنواخت پخش می‌شود و احتمال پایداری پیچ انکر بولت را افزایش می‌دهد.

معمولا اندازه و ابعاد انکر بولت از پیچ‌ها بزرگ‌تر است و همین موضوع امر پایداری و استحکام انکر بولت را محقق می‌سازد اما اندازه‌های کوچک نیز در بازار موجود هستند. از این نوع در ساخت‌و‌سازهایی مانند ساخت خانه و کاشانه، ساختن سد و سازه‌هایی که تحت فشار جسمی دیگر هستند، پل‌سازی و صنایع پتروشیمی و نیروگاه‌ها استفاده می‌کنند. کاربرد انکر بولت‌ها در صنایع انکارناپذیر است و اگر نباشند نمی‌توان کاری از پیش برد. خرید انکر بولت A/B بیشتر با هدف مستحکم‌سازی انجام می‌شود و انواع مختلفی دارد. شما باید هدف اصلی خود را از خرید مشخص کنید. مثلا اگر می‌خواهید از اصطکاک کم کنید یک نوع انکر بولت مناسب است و اگر می‌خواهید از فشار حرارت بکاهید باید از نوع دیگری استفاده کنید.

در آرین پیچ رول بولت A/B با اندازه‌ها و جنس‌های مختلف موجود است. برندها و کیفیت‌های ساخت موجود از بهترین‌های بازار هستند؛ خرید انکر بولت با کیفیت پایین به سبب هدفی که دارد بی‌معنا است و تنها اجناس باکیفیت پاسخگوی نیاز شما خواهند بود. همچنین باید به اندازه رول بولت هم توجه کنید؛ اندازه کوچک برای مصارف خاص و اندازه‌های بزرگ و خیلی بزرگ برای مصارف صنعتی و سنگین است. اگر می‌خواهید از ویژگی‌های محصول به خصوص قیمت انکر بولت A/B اطلاع حاصل کنید به جدول بالا مراجعه فرمایید. 

محصولات مرتبط
پیچ سر عدسی

پیچ سر عدسی

پیچ سر عدسی پیچ سر عدسی ویژگی‌های محصول نام پیچ سر عدسی جنس فولادی، آلومینیوم، آهنی اندازه همه اندازه ها

پیچ استوانه

پیچ استوانه

پیچ استوانه پیچ استوانه​ ویژگی‌های محصول نام پیچ استوانه​ جنس فولادی، آلومینیوم، آهنی اندازه همه اندازه ها موجود است برای

پیچ استاد بولت

پیچ استاد بولت

پیچ استاد بولت​ پیچ استاد بولت ویژگی‌های محصول نام پیچ استاد بولت جنس فولادی، آلومینیوم، آهنی اندازه همه اندازه ها

سبد خرید

بستن (Esc)
برای خرید تماس بگیرید

ورود

بستن (Esc)

چهار + 14 =

سایدبار Scroll To Top