مهره قلاب دینام ماده ای

مهره قلاب دینام ماده ای
ویژگی‌های محصول
ناممهره قلاب دینام ماده ای
جنسفولادی، آلومینیوم، آهنی
اندازههمه اندازه ها موجود است
برای سفارش این محصول همین حالا قدام کنید
تصاویر محصول
توضیحات محصول

خرید مهره قلاب دینام ماده ای

می‌خواهید طناب یا کابلی را به یک جای محکم ببندید اما این امکان را ندارید؟ مهره قلاب دینام ماده ای دقیقا همین کار را می‌کند. مهره مانند تمام مهره‌های دیگر دارای حفره‌ای رزوه‌دار است که باعث می‌شود بستن آن به پیچ ممکن شود اما تفاوت‌هایی نیز وجود دارد. پیچ در مقایسه با مهره‌های شش‌گوش دارای تفاوت است و لبه‌هایی گرد و بدون زاویه دارد. چیزی که باعث می‌شود مهره گرد و حلقه‌ای شود.

قسمت بالایی دارای یک قلاب و حلقه‌ای است که بر روی بخش اصلی عمود شده است. این بخش کمک می‌کند بدون آن که محل اتصال لق یا شل شود بتوان از درون آن کابل‌کشی کرد. در واقع یک پیچ را در محل مورد نظر ثابت می‌کنند و برای محکم شدنش از این مهره کمک می‌گیرند.

مهره در قسمت پایین پیچ قرار می‌گیرد و بخش قلاب آن در سمت مخالف گل پیچ جهت‌گیری می‌کند. البته نمی‌توان مهره را تا انتها روی پیچ چرخاند چرا که وجود قلاب مانع از این اتفاق می‌شود. بعد از اتمام این کار می‌توانید طناب یا کابل را از درون قلاب عبور دهید بدون این که نگران در رفتگی و شل شدن محل اتصال باشید.

نام دیگری که برای این مهره در نظر می‌گیرند مهره گوشواره‌ای است. استاندارد مهره گوشواره‌ای DIN582 معادل ISO4035 بوده و ارتفاع مهره تقریبا با قطر خارجی آن برابر است. اندازه‌هایی که برای قطر خارجی تولید می‌شوند از 36 میلی‌متر تا 260 میلی‌متر هستند. همچنین اندازه‌های قطر داخلی از 20 تا 140 میلی‌متر وجود دارند. دو گرید اصلی برای مهره قلاب دینام ماده ای گرید‌های A2 و A4 هستند. قیمت مهره قلاب دینام ماده ای بر اساس گرید فرق می‌کند؛ گریدها برای آب‌وهوای مختلف تنظیم می‌شوند و هر کدام جنس و فیزیک منحصر به خود را دارند.

جنس‌های مهره معمولا آهنی است و در انواع گالوانیزه سرد و گرم، داکرومات و سیاه تولید می‌شوند. هنگام خرید مهره قلاب دینام ماده ای از فروشنده سوال کنید تا بهترین و مناسبترین مورد را برای شما ارائه دهد. مثلا اگر می‌خواهید مجموعه سیستم شما سبک باشد و در برابر آب‌وهوا مقاومت کند استفاده از جنس آهن اصلا مناسب نیست و صرف هزینه برای این مورد عملا یک کار اشتباه به حساب می‌آید. جنس‌های رایج برای مهره قلاب دینام ماده ای فولاد و آهن، استیل، چدن و آلومینیوم هستند. پس هنگام خرید پیچ و مهره به این موارد دقت کنید.

در ابتدا گریزی به کاربرد این مهره داشتیم و گفتیم مهره در مواردی استفاده می‌شود که اتصال کابل یا طناب مورد نیاز است. از مهره قلاب دینام ماده ای بیشتر در مواردی استفاده می‌شود که باید ریسمانی به بدنه اصلی متصل شود. مثلا این اتفاق بیشتر در ماشین‌های کشنده و صنعتی رخ می‌دهد و ضروری است تا یک قلاب با سایز متناسب روی بدنه ماشین نصب شود. ماشین‌های لیفتینگ معمولا ابزار و اجسام را حمل می‌کنند یا آن‌ها را می‌کشند. بنابراین از این مهره برای اتصال کابل بکسل استفاده می‌شود.

نوع دیگری از مهره، قلاب دینام نری است که کاربردی مشابه دارد. اگر قصد خرید هر کدام از این مهره‌ها را دارید و می‌خواهید قیمت پیچ و مهره را بدانید از آرین پیچ کمک بخواهید. این سایت به طور کامل شما را برای خرید انواع پیچ و مهره راهنمایی می‌کند.

محصولات مرتبط
مهره قفلی

مهره قفلی

مهره قفلی مهره قفلی ویژگی‌های محصول نام مهره قفلی جنس فولادی، آلومینیوم، آهنی اندازه همه اندازه ها موجود است برای

مهره چاک دار

مهره چاک دار

مهره چاک دار مهره چاک دار ویژگی‌های محصول نام مهره چاک دار جنس فولادی، آلومینیوم، آهنی اندازه همه اندازه ها

مهره كاسه نمد دار

مهره کاسه نمد دار

مهره کاسه نمد دار مهره كاسه نمد دار ویژگی‌های محصول نام مهره کاسه نمد دار جنس فولادی، آلومینیوم، آهنی اندازه

سبد خرید

بستن (Esc)
برای خرید تماس بگیرید

ورود

بستن (Esc)

14 − 9 =

سایدبار Scroll To Top