مهره کاسه نمد دار

مهره كاسه نمد دار
ویژگی‌های محصول
ناممهره کاسه نمد دار
جنسفولادی، آلومینیوم، آهنی
اندازههمه اندازه ها موجود است
برای سفارش این محصول همین حالا قدام کنید
تصاویر محصول
توضیحات محصول

خرید مهره کاسه نمد دار

اگر در اتصالات از جوش دادن استفاده نشود راهی جز استفاده از پیچ و مهره باقی نمی‌ماند. پیچ و مهره اتصالاتی محکم اما به نسبت جوشکاری ناپایدار ایجاد می‌کنند و بعد از مدتی به دلیل وجود لرزش‌ها و تحکرات اطراف اتصال، سست شده و از هم جدا می‌شوند. اگر هنگام خرید پیچ و مهره تردید دارید و می‌خواهید راهی برای اتصال قوی و پایدار بیابید می‌توان مهره کاسه نمد دار را به شما پیشنهاد کرد چرا که به نسبت سایر مهره‌ها اتصال قوی‌تری را ایجاد می‌کند. با خرید مهره کاسه نمد دار از باز شدن ناخواسته مهره جلوگیری می‌کنید.

چرا این مهره اتصال قوی‌تری به نسبت سایر مهره‌ها ایجاد می‌کند؟ دلیل به شکل و طراحی آن بر می‌گردد. اگر به مهره کاسه نمد دار نگاه کنید در ابتدا چیزی شبیه به یک مهره شش‌گوش ساده خواهید دید اما با دقت زیاد متوجه می‌شویم که وجود برآمدگی دایروی روی بدنه شش‌گوش، تمایزی ایجاد می‌کند که به چنین مقاومتی منجر می‌شود.

روی بدنه شش‌گوش مهره یک حلقه وجود دارد. از درون بدنه تا درون حلقه رزوه کار شده است اما در انتهای قسمت دایروی به جای رزوه، یک شی پلاستیکی‌مانند واشر به کار رفته که همین شی ریز و حلقوی باعث می‌شود اتصال پایدار بماند. چرا؟ مثلا فرض کنید مهره روی یک پیچ آلن ثابت شده باشد. بعد از گذشت زمان این مهره در اثر دلایل متعددی شل می‌شود و به سمت پایین پیچ می‌لغزد اما اگر مهره دارای شی پلاستیکی باشد، پلاستیک اصطکاک بالایی بین بدنه پیچ و مهره ایجاد کرده و مهره را روی پیچ محکم نگه می‌دارد. همین موضوع علتی می‌شود تا تعمیرکاران و متخصصان صنایع برای ایجاد اتصال قوی به سراغ مهره کاسه نمد دار بروند.

دلیل این که به مهره نمددار می‌گویند هم این است که زائده درون قسمت حلقوی مهره نمدی است. این جنس علاوه بر محکم کردن اتصال، باعث عایق‌بندی آن نیز می‌شود و اگر در محیط‌هایی مانند کانال‌های آبی یا کولرهای آبی از مهره استفاده کنیم هیچ قطره‌ای نشت نمی‌کند. درست است که وجود یک شی پلاستیکی کوچک موجب به وجود آمدن این همه ویژگی و مزیت می‌شود اما اگر در انتخاب جنس مناسب دقت نکنیم ممکن است مزایا بی‌اثر شوند.

اگر موقع پرس‌وجوی قیمت مهره کاسه نمد دار با اعداد مختلفی مواجه شدید تعجب نکنید چرا که جنس به کار رفته برای ساخت مهره سبب می‌شود تا هزینه‌های مصرف متفاوت از هم باشند؛ به همین دلیل قیمت پیچ و مهره متغیر است.

مثلا اگر بخواهید پیچی را در محیط‌های بسیار گرم استفاده کنید بهتر است از جنس فولادی کمک بگیرید اما باز هم از متخصصان بپرسید چرا که پلاستیک‌ها در برابر حرارت مقاوم نیستند و خیلی زود ذوب می‌شوند. استفاده از مهره کاسه نمد دار برای محیط‌های آبی و با حرارت کم توصیه می‌شود. همچنین جنس استیل، آلومینیومی و آهن گالوانیزه جزو مناسب‌ترین اجناس به شمار می‌روند.

برای خرید باکیفیت‌ترین اجناس لازم نیست بیش از اندازه جست‌وجو کنید و مدام از متخصصان بپرسید. تنوع بالا، فروش اجناس با کیفیت در حجم‌های مختلف و خرید امن از طریق فروشگاه آرین پیچ امکان‌پذیر است و شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به این سایت به راحتی خرید خود را انجام دهید.

محصولات مرتبط
مهره قفلی

مهره قفلی

مهره قفلی مهره قفلی ویژگی‌های محصول نام مهره قفلی جنس فولادی، آلومینیوم، آهنی اندازه همه اندازه ها موجود است برای

مهره چاک دار

مهره چاک دار

مهره چاک دار مهره چاک دار ویژگی‌های محصول نام مهره چاک دار جنس فولادی، آلومینیوم، آهنی اندازه همه اندازه ها

مهره كاسه نمد دار

مهره کاسه نمد دار

مهره کاسه نمد دار مهره كاسه نمد دار ویژگی‌های محصول نام مهره کاسه نمد دار جنس فولادی، آلومینیوم، آهنی اندازه

سبد خرید

بستن (Esc)
برای خرید تماس بگیرید

ورود

بستن (Esc)

یازده − 5 =

سایدبار Scroll To Top