واشر فنری موجی

واشر فنری موجی
ویژگی‌های محصول
نامواشر فنری موجی
جنسفولادی، آلومینیوم، آهنی
اندازههمه اندازه ها موجود است
برای سفارش این محصول همین حالا قدام کنید
تصاویر محصول
توضیحات محصول

خرید واشر فنری موجی

واشرها تنوع زیادی دارند و این تنوع به جنس و طراحی آن‌ها نیز تعمیم یافته است. واشر فنری موجی یکی از انواع واشری است که می‌توان ایده اصلی طراحی و کاربری آن را به واشر فنری برگرداند. بنابراین بد نیست سری به معرفی این محصول نیز بزنید و درباره کاربردهای آن هم مطالعه کنید.

هر دو محصول در فروشگاه موجود هستند؛ اگر قصد خرید واشر فنری موجی یا واشر تخت موجی را دارید به فروشگاه اینترنتی آرین پیچ مراجعه کنید. قیمت واشر فنری موجی و دیگر محصولات در سایت موجود هستند.

واشر فنری موجی طراحی مواج دارد و دقیقا شبیه نام خود است. یک حلقه فلزی یا پلاستیکی ظریف و نازک وجود دارد که عمدتا به این جسم واشر می‌گوییم اما تفاوت این واشر با سایرین در این است که طول حلقه صاف و یکنواخت نیست و حالتی مواج دارد. اگر به واشر نگاه کنیم در قسمت‌هایی از آن برآمدگی و در قسمت‌هایی فرورفتگی خواهیم دید که در کل طرحی شبیه به امواج دریا در ذهن‌ها تداعی خواهد شد.

نوع دیگری از واشر موجی وجود دارد که در بخشی از حلقه آن بریدگی مشاهده می‌شود. درست مانند واشر فنری این واشر نیز در حلقه خود یک شکاف دارد که باعث می‌شود انعطاف زیادی ایجاد شود و در واقع واشر حالت فنری به خود بگیرد.

تفاوت این مدل با واشر فنری در شیب لبه‌های شکاف است. در واشر فنری لبه‌ها هر کدام در یک سو هستند و یکی به سمت پایین و دیگری به سمت بالا کشیده شده‌اند اما در واشر فنری موجی لبه‌ها در یک سطح قرار داشته و طول حلقه در سطوح مختلف افقی جایگیری می‌کنند.

استاندارد تولید واشر فنری موجی DIN 128 است. در بخش‌های قبلی اشاره مختصری به جنس واشر کردیم؛ جنس واشر موجی فلزی یا پلاستیکی است و تنوع زیادی در این مورد وجود دارد. جنس فلزی می‌تواند شامل آهن، گالوانیزه، فولاد، استیل، کروم و… باشد اما این طور تصور نشود که پلاستیک تنها یک نوع دارد.

پلاستیک هم نام‌گذاری و مدل‌های گوناگون دارد که هر کدام ویژگی خاصی را با خود یدک می‌کشند. به عنوان مثال یکی مقاومت بسیاری در برابر کشش دارد اما نقطه ذوب پایینی دارد اما دیگری در برابر حرارت مقاومت کرده و انعطاف کمی دارد. پس لازم است تا هنگام خرید پیچ و مهره، واشر یا هر ابزاری که در نظر دارید، از فروشنده درباره ویژگی‌های دقیق جنس کالا سوال بپرسید.

وقتی اسم فنر را می‌شنویم اولین چیزی که به ذهن‌مان می‌رسد انعطاف است؛ واشر فنری موجی دقیقا همین کار را می‌کند و در سیستم و نقاط اتصال انعطاف درخواستی را ایجاد می‌کند. اگر محل اتصال در سیستم در طول زمان تحت تاثیر حرکت یا جنبش بود طراحی خاص واشر موجی مانع از باز شدن پیچ و مهره خواهد شد و ضمن حضور تحرکات، اتصال را همچنان قوی و پایدار حفظ خواهد کرد.

چنان چه کاربری فوق مد نظر شما است و می‌خواهید واشر موجی بخرید پیشنهاد می‌کنیم سری به فروشگاه بزنید. بعلاوه قیمت پیچ و مهره و ویژگی‌های محصولات دیگر موجود هستند. یکی از محصولات مشابه این واشر، واشر فنری است. شما می‌توانید با مقایسه این دو محصول تجربه خرید بهتری برای خود رقم بزنید.

محصولات مرتبط
واشر نورد لوک​

واشر نوردلوک

واشر نورد لوک واشر نورد لوک​ ویژگی‌های محصول نام واشر نورد لوک​ جنس فولادی، آلومینیوم، آهنی اندازه همه اندازه ها

سبد خرید

بستن (Esc)
برای خرید تماس بگیرید

ورود

بستن (Esc)

8 + بیست =

سایدبار Scroll To Top