واشر فنر بشقابی ضخیم

واشر فنر بشقابی ضخیم​
ویژگی‌های محصول
نامواشر فنر بشقابی ضخیم​
جنسفولادی، آلومینیوم، آهنی
اندازههمه اندازه ها موجود است
برای سفارش این محصول همین حالا قدام کنید
تصاویر محصول
توضیحات محصول

خرید واشر فنر بشقابی ضخیم

واشر فنر بشقابی ضخیم نوع دیگری از واشر فنر بشقابی است که ضخیم‌تر شده و البته وزن آن سنگین‌تر است. به عنوان خریدار بهتر است تا سری به معرفی محصول واشر فنر بشقابی بزنید و درباره این واشر مطالعه کنید. اگر قصد خرید واشر فنر بشقابی ضخیم را دارید پیشنهاد می‌کنیم درباره نوع عادی این واشر هم اطلاع حاصل فرمایید.

این مدل واشر شباعت زیاید به بشقاب دارد؛ دلیل هم این است که حلقه واشر صاف نیست و در یک راستای منحنی تولید می‌شود. انحنا و گودی این حلقه باعث می‌شود تا واشر شباهت زیاید به بشقاب داشته باشد. البته درون آن حفره دایره ای ایجاد شده است که باعث می‌شود بستن واشر به عنوان مکمل پیچ و مهره آسان شود.

واشر فنر بشقابی ضخیم ابعاد چهارگانه s، h، d1 و d2 دارد. هر کدام از این اندازه‌ها بخشی از واشر را می‌سازند و باعث می‌شوند محصول نهایی دارای گودی و خاصیتی نزدیک به خاصیت یک فنر داشته باشد. اندازه s بیانگر ضخامت حلقه واشر است. اگر از کناره به جسم نگاه کنیم متوجه میزان ارتفاع و ضخامت خواهیم شد. اندازه h نیز فاصله گودی حلقه تا بالاترین سطح لبه‌ها را اندازه می‌گیرد؛ به عبارت دیگر h عمق واشر را اندازه می‌گیرد. دو اندازه d1 و d2 قطرهای دایره‌های واشر هستند و اگر هر کدام از این دو تغییر کنند میزان نازکی یا پهنای حلقه واشر دستخوش تغییر خواهد شد.

واشر فنر بشقابی که با استاندارد DIN 6796 ساخته شده بود ضخامت کمتری داشت اما واشر فنر بشقابی ضخیم استاندارد DIN 2093 داشته و ارتفاع بیشتری دارا است. سایزهای این واشر از M 4 آغاز شده و تا M 80 وجود دارد. واشر ضخیم در دو نوع نیمه سنگین و سنگین تولید می‌شود که هر کدام وزن، اندازه و جنس متفاوتی دارند.

علاوه بر استاندارد 2093 دو گرید برای واشر وجود دارد؛ گریدهای A2 و A4 که هر دو بیانگر جنس استیلی کالا هستند. استیل می‌تواند در برابر عوامل خورنده مقاومت کند و ضمن حفظ درخشندگی و زیبایی خود، ماندگاری بالایی نیز داشته باشد. گرید 4 در مقایسه با گرید 2 یک ویژگی بیشتر دارد آن هم این که می‌تواند در محیط‌های نمکی یا اسیدی پایدار بماند. این موضوع می‌تواند روی قیمت واشر فنر بشقابی ضخیم تاثیرگذار باشد.

واشر فنر بشقابی ضخیم به عنوان تثبیت کننده اتصالات ناپایدار پیچ و مهره به کار گرفته می‌شود و به دلیل خاصیت فنری و انعطاف پذیری که دارد می‌تواند انتقال نیرو را کنترل کند. از این واشر در صنایع نظامی و ساختمانی بسیار استفاده می‌کنند. اگر قصد خرید پیچ و مهره را دراید یا می‌خواهید فنر بشقابی ضخیم بخرید لازم است حتما درباره جنس، سایز، کاربرد و کیفیت کالا تحقیق کنید. یکی از راه‌ها برای تحقیق و مطالعه درباره محصولاتی مثل پیچ آلن، استاد بولت، مهره خروسکی، واشر فنری و… مراجعه به وب سایت فروشگاهی آرین پیچ است. ضمن معرفی انواع محصولات قادر هستید تا از قیمت پیچ و مهره و انواع واشر مطلع شوید.  

محصولات مرتبط
واشر تخت​

واشر تخت

واشر تخت واشر تخت ویژگی‌های محصول نام واشر تخت​ جنس فولادی، آلومینیوم، آهنی اندازه همه اندازه ها موجود است برای

واشر فنری موجی

واشر فنری موجی

واشر فنری موجی واشر فنری موجی ویژگی‌های محصول نام واشر فنری موجی جنس فولادی، آلومینیوم، آهنی اندازه همه اندازه ها

واشر تخت موجی​

واشر تخت موجی

واشر تخت موجی واشر تخت موجی​ ویژگی‌های محصول نام واشر تخت موجی​ جنس فولادی، آلومینیوم، آهنی اندازه همه اندازه ها

سبد خرید

بستن (Esc)
برای خرید تماس بگیرید

ورود

بستن (Esc)

دو × دو =

سایدبار Scroll To Top