پیچ آچار خور تمام رزوه

پیچ آچارخور تمام رزوه
ویژگیهای محصول
نامپیچ آچارخور تمام رزوه
جنسفولادی، استیل، آلومینیوم
ندازهتمامی اندازه ها موجود است
برای سفارش این محصول همین حالا قدام کنید
تصاویر محصول
توضیحات محصول

خرید پیچ آچارخور تمام رزوه

پیچ آچار خور تمام رزوه نوعی پیچ است که سر تا سر بدنه آن بر خلاف پیچ نیم رزوه آچارخور رزوه شده این نوع پیچ کاربرد‌های متفاوتی دارد یعنی در واقع چرا یک پیچ و مهره با رزوه کامل انتخاب کنیم؟ اگر بیشتر باستحکام اتصال برای شما اهمیت دارد و کمتر به تراز بودن و استحکام برشی اتصال اهمیت می‌دهید، پیچ تمام رزوه‌ بهترین گزینه شما خواهد بود. پیچ تمام رزوه فشار را در تمام طول خود پخش می‌کند و بیشترین فشار نگهدارنده روی سر پیچ قرار می‌گیرد، جایی که با موادی که به آن می‌چسبد برخورد ایجاد می‌کند. پیچ آچارخور تمام رزوه در جنس‌های مختلف ساخته شده که بیشترین استفاده آن پیچ‌های فولادی هستند که با عملیات گالوانیزه کردن کیفییتشان بهبود یافته است. در دسته بندی‌هایی که ما داریم پیچ آچارخور تمام رزوه دنده ریز و پیچ آچار خور تمام رزوه دنده درشت جزو محصولات ما هستند و در اندازه‌های مختلف قابل خریداری می‌باشند.

تمام اندازه‌های مورد نیاز متخصصان و کاربران موجود است که می‌توانید نسبت به خرید هر کدام از آن‌ها اقدام فرمایید. اندازه‌های پیچ آچارخور تمام رزوه می‌تواند خیلی متغیر باشد و از 10 میلی‌متر شروع شده و تا اندازه‌هایی مانند 100 میلی‌متر برسد. بر خلاف پیچ نیم رزوه آچارخور این پیچ در تمام بدنه خود شیار یا به اصطلاح رزوه دارد و می‌توان از تمام طول آن استفاده لازم را برد.

اگر بخواهید پیچ را درون حفره‌ای که بدون شیار است قرار دهید به مشکل می‌خورید. در مورد پیچ نیم رزوه این موضوع تا حدودی ممکن بود چرا که بخشی از بدنه پیچ که نزدیک به گل آن است بدون شیار و ساده است و می‌شود آن قسمت را در حفره‌ای ساده و بدون رزوه قرار داد اما در مورد پیچ تمام رزوه این موضوع صادق نیست.

بهترین حالت زمانی است که حفره را شیاردار ایجاد کنید تا پیچ به خوبی درون آن قرار گرفته و دیگر تکان نخورد. برای ایجاد رزوه درون حفره می‌توان از مته با سایز متناسب استفاده کرد. سپس از قسمت انتهای پیچ مهره را وارد کنید و برای سفت کردن آن از آچار کمک بگیرید.

همان طور که گفتیم مهره برای محکم کردن پیچ استفاده می‌شود اما با توجه به این که حفره‌های رزوه به استحکام نسبی پیچ کمک می‌کنند می‌توان در مواردی از خرید مهره صرف نظر کرد. اگر خواستید تمام موارد را رعایت کنید و پیچ را به بهترین شکل ببندید بهتر است حتما از مهره استفاده کنید.

برای این که پیچ بیشترین مقاومت را داشته باشد مهره شش‌گوش خریداری کنید چرا که شکل چنین مهره‌هایی باعث می‌شود تا از فضای موجود حداکثر استفاده برده شود و همچنین پخش شدن فشار در زوایای مختلف باعث کاهش نیروی وارد شده به پیچ شده و از آسیب به آن جلوگیری می‌شود اما سوال این جا است که چرا مهره شش‌گوش برای پیچ آچارخور تمام رزوه مناسب است؟ می‌توان در ادامه به دلیل این موضوع پی برد.

نکته مهمی که در نام‌گذاری پیچ‌ها وجود دارد نوع و شکل گل پیچ است که در مورد پیچ تمام رزوه شکل سر پیچ شش ضلعی و شبیه به پیچ آلن است. در همین محصول پیچ آچارخور بمعنای این است که این نوع پیچ باید با آچار باز و بسته شود و در موردی دیگر ما پیچ آلن‌خور را داریم که با آچار آلن باز و بسته می‌شود.

پس از آن جایی که گل پیچ به شکل یک چند ضلعی است بهتر است از آن در جاهایی استفاده شود که فضای کمی برای اتصالات وجود دارد چرا که با توجه به طراحی پیچ، جایگذاری آن در حفره‌ها و قطعه‌ها با فضای کم امکان‌پذیر می‌شود.

ویژگی مثبت دیگر پیچ آچارخور تمام رزوه این است که قسمت رویی گل آن صاف و بدون برآمدگی است. این مورد به ما کمک می‌کند تا بدون این که در حفره بیش از اندازه پایین برویم تا قسمت برآمدگی از سطح مقطع پایین‌تر برود، خیلی ساده پیچ را به اندازه عمق پای آن فرو برده و آن را در جایش ثابت کنیم. بعد از این کار گل پیچ دقیقا با مقطع هم سطح می‌شود.

پیچ تمام روزه آچارخور تنوع زیادی دارد؛ مثلا یکی از انواع این پیچ مدلی است که نوک آن تیز و مانند میخ است. این موضوع کمک می‌کند تا استفاده از پیچ گاهی بدون آچار ممکن شود. همچنین پیچ تمام رزوه در انواع سر گرد و ماشینی نیز تولید می‌شود. برای به کارگیری این مدل‌ها بهتر است حفره‌ای ایجاد شود که دارای شیار است. ایجاد چنین حفره‌ای به وسیله مته به سادگی انجام‌پذیر است.

خرید پیچ آچارخور تمام رزوه و انواع دیگر پیچ‌ها اعم از پیچ نیم رزوه آچارخور، استاد بولت، پیچ استوانه و بسیاری از پیچ‌های دیگر از آرین پیچ کار ساده‌ای است شما کافیست به این منظور با تماس گرفتن با شماره موجود در این صفحه سفار خود را ثبت کنید. هر گونه سفارش اعم از خرید عمده پیچ و مهره پذیرفته می‌شود.

 

محصولات مرتبط
پیچ شیروانی

پیچ شیروانی

پیچ شیروانی پیچ شیروانی ویژگی‌های محصول نام پیچ شیروانی جنس فولادی، آلومینیوم، آهنی اندازه همه اندازه ها موجود است برای

پیچ متری

پیچ متری

پیچ متری پیچ متری ویژگی‌های محصول نام پیچ متری جنس فولادی، آلومینیوم، آهنی اندازه همه اندازه ها موجود است برای

پیچ سر خزینه

پیچ سر خزینه

پیچ سر خزینه پیچ سر خزینه ویژگی‌های محصول نام پیچ سر خزینه جنس فولادی، آلومینیوم، آهنی اندازه همه اندازه ها

سبد خرید

بستن (Esc)
برای خرید تماس بگیرید

ورود

بستن (Esc)

پانزده − 3 =

سایدبار Scroll To Top