پیچ T (پیچ تی)

پیچ T
ویژگی‌های محصول
نامپیچ T
جنسفولادی، آلومینیوم، آهنی
اندازههمه اندازه ها موجود است
برای سفارش این محصول همین حالا قدام کنید
تصاویر محصول
توضیحات محصول

خرید پیچ T

یکی از انواع پیچ و مهره با عنوان T خطاب می‌شود که دلیل چنین نام‌گذاری، شباهت شکل ظاهری آن به این واژه انگلیسی است. در واقع اگر به این پیچ از کنار نگاه کنیم شکل آن شبیه حرف T است. این پیچ از دو قسمت سر (کله پیچ) و بدنه (پای پیچ) تشکیل شده است که قسمت سر به شکل مکعبی و چهارگوشه است و همین موضوع باعث می‌شود کار با آن آسان‌تر شود. شیارهای پای پیچ به صورت مارپیچی هستند؛ با وجود این ویژگی پیچ تماما داخل حفره جای می‌گیرد. با چرخاندن آن در جهت عقربه‌های ساعت به سمت پایین فرو می‌رود و اگر خلاف این جهت پیچ را بچرخانید می‌توانید آن را از جایش جدا کنید.

نوع T جزو قدیمی‌ترین پیچ‌ها است و کاربرد وسیعی دارد. پیچ تی برای کاربری‌های خاص ساخته شده است که عمدتا سبب می‌شود کار سریع و بی‌دردسر پیش برود. مثلا اگر نیاز باشد تا پیچ صرفا با یک دست درون حفره برود و چرخاندن آن با دست سخت نباشد از این نوع استفاده می‌شود. در عین حال می‌توان آن را خیلی راحت از جای درآورد؛ البته این ویژگی به معنای آن نیست که پیچ شل یا لق می‌شود بلکه به خوبی در جایش محکم شده و هرگز نمی‌افتد.

کار با پیچ تی ساده‌تر از چیزی است که فکر می‌کنید و نیاز به توانایی خاصی ندارد و هر کسی می‌تواند از آن استفاده کند. علاوه بر این سرعت استفاده از این پیچ بالا است و برای کارهایی که به سرعت عمل نیاز دارند مناسب است. با خرید پیچ T متوجه یک ویژگی جذاب در آن خواهید شد؛ این نوع، وزن سبکی دارد و به سبب جنسش زنگ نمی‌زند. همچنین نیازی به جوشکاری نیست و صرفا با استفاده از آچار یا حتی دست می‌توانید آن را به خوبی در جایش فیکس کنید.

پیچ T را در ابعاد و جنس‌های گوناگون خواهید یافت. معمولا فولاد با روکش آلومینیومی برای این نوع پیچ در نظر گرفته می‌شود اما متریال‌هایی مانند آهن آب‌دیده، استیل، آلومینیوم و آلیاژهای مختلف دیگر نیز رایج هستند؛ در واقع تنوع زیادی در جنس این نوع پیچ داریم. جنس آهن یا فولاد از جمله جنس‌های بادوام و مستحکم هستند و جنس آلومینیومی وزن بسیار سبکی داشته و رسانای خوبی برای گرما و سرما است. همچنین هر کدام از این اجناس میزان انبساط و انقباض مشخصی دارند که برای کاربری‌های صنعتی لازم است نوع دقیقی از پیچ تهیه شود؛ حتی شرایط آب‌وهوایی در این مورد تاثیرگذار است. برای اطلاعات بیشتر از جنس، ابعاد و سایر ویژگی‌های این مدل، به ویژه قیمت پیچ T، به جدول اطلاعات محصول مراجعه فرمایید. همچنین برای خرید پیچ و مهره در انواع مختلف می‌توانید با شماره درج شده تماس بگیرید.

پیچ تی خود در دو نوع تخت و چکشی است؛ نوع تخت برای مواقعی است که می‌خواهیم پیچ دقیقا در جای خود فیت شود اما مدل چکشی کاربرد بیشتری دارد و می‌توان از آن در شرایط مختلفی استفاده کرد. به دلیل گرد بودن لبه‌های کله پیچ این قابلیت در نوع چکشی به وجود می‌آید تا بتوانیم بدون زحمت در هر حفره با هر اندازه و موقعیتی پیچ را به کار بگیریم. اگر قصد خرید پیچ تی را دارید می‌توانید ابعاد، جنس و مدل‌های مختلف این پیچ پرکاربرد را از آرین پیچ تهیه کنید. 

محصولات مرتبط
پیچ سر عدسی

پیچ سر عدسی

پیچ سر عدسی پیچ سر عدسی ویژگی‌های محصول نام پیچ سر عدسی جنس فولادی، آلومینیوم، آهنی اندازه همه اندازه ها

پیچ استوانه

پیچ استوانه

پیچ استوانه پیچ استوانه​ ویژگی‌های محصول نام پیچ استوانه​ جنس فولادی، آلومینیوم، آهنی اندازه همه اندازه ها موجود است برای

پیچ استاد بولت

پیچ استاد بولت

پیچ استاد بولت​ پیچ استاد بولت ویژگی‌های محصول نام پیچ استاد بولت جنس فولادی، آلومینیوم، آهنی اندازه همه اندازه ها

سبد خرید

بستن (Esc)
برای خرید تماس بگیرید

ورود

بستن (Esc)

چهارده + نوزده =

سایدبار Scroll To Top