پیچ دو سر رزوه

پیچ دو سر رزوه
ویژگی‌های محصول
نامپیچ دو سر رزوه
جنسفولادی، آلومینیوم، آهنی
اندازههمه اندازه ها موجود است
برای سفارش این محصول همین حالا قدام کنید
تصاویر محصول
توضیحات محصول

خرید پیچ دو سر رزوه

همان طور که از نام پیچ پیدا است پیچ دو سر رزوه از هر دو سمت قابل استفاده است و سر یا همان گل ندارد. پیچ شکل استوانه‌ای دارد که روی بدنه آن شیارهایی تعبیه شده‌اند. بعد از خرید پیچ و مهره می‌توانید آن را به این صورت استفاده کنید. پیچ را در جایی که برایش در نظر گرفته‌اید قرار دهید. بعد از فیکس شدن وضعیت از یک سمت مهره را به رزوه متصل کنید. مهره باید تا انتها حرکت کند و کاملا سفت شود. بعد از این کار مهره دوم را از سمت دیگر وارد کنید و به همان صورت که توضیح دادیم کار را پیش ببرید. بعد از محکم کردن مهره دوم پیج کاملا در جای خود قرار می‌گیرد و سفت می‌شود. البته این پیچ سه نوع مختلف دارد که بسته به نیاز خود می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید.

نوعی از پیچ دو سر رزوه وجود دارد که میان رزوه یا بخشی از آن شیار ندارد اما بعضی از این نوع، سراسر شیار هستند. هنگام خرید پیچ دو سر رزوه با انواع و اقسام آن مواجه خواهید شد که یکی از مدل‌های خاص مدلی است که فاصله شیارهای آن متفاوت است. بخشی از پیچ دارای شیار با فاصله زیاد است و بخشی دیگر شیارها ریز و بسیار به هم نزدیک هستند. یکی از دو سر پیچ نیز شکل گوه است. بعضی از پیچ‌ها دو سر گرد شده دارند اما بعضی همان طور که گفتیم نوک تیز هستند.

جنس پیچ دو سر رزوه می‌تواند مس یا فولاد باشد، آهن، آلومینیوم، استیل استنلس و چدن نیز رایج هستند که همین تنوع باعث می‌شود دست شما در انتخاب باز باشد. واضح است که هر جنس رنگ مخصوص به خود را دارد؛ مثلا جنس آلومینیوم یا استیل به رنگ نقره‌ای (سفید)، مس به رنگ طلایی یا قهوه‌ای و چدن به رنگ سیاه است. ابعاد و اندازه هم دارای تنوع بالایی است که می‌توانید اطلاعات دقیق‌تر بعلاوه قیمت پیچ دو سر رزوه را در جدول فوق مشاهده کنید.

مقاومت بالای این نوع باعث می‌شود تا کاربرد آن در صنایعی چون پتروشیمی و کانال‌های آبی پررنگ باشد. یکی از مزیت‌های کار با این مدل از پیچ عدم نیاز به رولپلاک است. اگر می‌خواهید یک لوله را به سازه بتنی متصل کنید از پیچ دو سر رزوه استفاده کنید و یک سر آن را درون حفره موجود در سازه بتنی قرار دهید و قسمت دیگر را به لوله متصل کنید. این کار نیازی به رولپلاک یا قطعه دیگری ندارد اما به مهره نیاز خواهید داشت. توصیه می‌شود برای چنین کاری از پیچ دو سر رزوه بلند استفاده کنید؛ همان طور که گفتیم اندازه‌های پیچ متغیر بوده و از مدل کوتاه تا بلند در آرین پیچ موجود است.

هنگام خرید باید به گرید بندی پیچ نیز توجه کنید. هر پیچی با توجه به کاربرد و طراحی که دارد گریدبندی می‌شود. هر گرید نشان می‌دهد که این پیچ باید در چه محیط و شرایطی استفاده شود، دما چگونه باشد یا نوع استفاده از پیچ به چه شکل باشد. بنابراین حتما به این موضوع توجه داشته باشید سپس اقدام به خرید کنید. 

محصولات مرتبط
پیچ سر عدسی

پیچ سر عدسی

پیچ سر عدسی پیچ سر عدسی ویژگی‌های محصول نام پیچ سر عدسی جنس فولادی، آلومینیوم، آهنی اندازه همه اندازه ها

پیچ استوانه

پیچ استوانه

پیچ استوانه پیچ استوانه​ ویژگی‌های محصول نام پیچ استوانه​ جنس فولادی، آلومینیوم، آهنی اندازه همه اندازه ها موجود است برای

پیچ استاد بولت

پیچ استاد بولت

پیچ استاد بولت​ پیچ استاد بولت ویژگی‌های محصول نام پیچ استاد بولت جنس فولادی، آلومینیوم، آهنی اندازه همه اندازه ها

سبد خرید

بستن (Esc)
برای خرید تماس بگیرید

ورود

بستن (Esc)

13 − 9 =

سایدبار Scroll To Top