پیچ سر خزینه

پیچ سر خزینه
ویژگی‌های محصول
نامپیچ سر خزینه
جنسفولادی، آلومینیوم، آهنی
اندازههمه اندازه ها موجود است
برای سفارش این محصول همین حالا قدام کنید
تصاویر محصول
توضیحات محصول

خرید پیچ سر خزینه

پیچ سر خزینه یکی از انواع پیچ آلن و یا آچارخور است که به دلیل شکلش محبوبیت زیادی دارد و البته فیزیک بسیار خوبی برای اتصالات ایجاد می‌کند. این پیچ شباهت زیادی به انواع پیچ‌های استوانه‌ای و سر عدسی دارد اما تفاوتی جزئی باعث می‌شود نام‌گذاری آن تغییر کند و کاربردهایش عوض شوند.

پیچ سر خزینه در اندازه‌های گوناگونی وجود دارد اما تمام اندازه‌ها به شکل مشابه هستند. این مدل استوانه‌ای رزوه‌دار است که تمام بدنه را شیارها پر کرده‌اند. وقتی به نوک پیچ می‌رسیم متوجه گرد بودن و نرمی آن می‌شویم. نوک پیچ حالتی گرد دارد اما قطعا می‌توانید حالت‌های نوک‌تیز و ماشینی آن را در فروشگاه‌ها بیابید.

قسمت بالای پیچ یعنی گل آن مانند قیفی است که شعاع بزرگ‌تر آن به سمت بالا قرار دارد. بعد از این قسمت گل پیچ مشاهده می‌شود که سطحی کاملا صاف دارد و در اصطلاح‌های دیگر به این پیچ سر تخت هم گفته می‌شود. دلیل چنین نام‌گذاری مشخص و ظاهر پیچ گویای همه چیز است.

قسمت بالای پیچ دارای حفره است. این حفره می‌تواند به شکل ضربدر یا یک خط باشد. به نوع اول پیچ چهار سو و به نوع دوم پیچ دو سو می‌گویند. قیمت پیچ سر خزینه معمولا بر اساس این موضوع تعیین نمی‌شود و بیشتر، جنس و کارایی پیچ در قیمت‌گذاری مد نظر است. یک مورد دیگر در قیمت پیچ و مهره خرید مهره همراه پیچ یا عدم خرید آن است. قطعا اگر بخواهید در کنار پیچ، مهره بخرید قیمت پیچ و مهره افزایش پیدا می‌کند.

به طور کلی اگر بخواهیم از پیچی استفاده کنیم که بعد از جای‌گذاری هیچ برآمدگی در سطح وجود نداشته باشد از سرخزینه بهره می‌گیریم. با توجه به طراحی مخروطی پای گل به سادگی این اتفاق رخ می‌دهد. یعنی پیچ بعد از گذاشته شدن در محل با قطعه هم‌سطح می‌شود و هیچ ناموزونی وجود نخواهد داشت. جالب است بدانید که دلیل نام‌گذاری پیچ به همین مورد بر می‌گردد. پیچ سر خزینه مانند یگ گنج کاملا دفن می‌شود و درون حفره فرو می‌رود.

شما می‌توانید مهره‌ها را کنار بگذارید اما در بیشتر امورات مهره به بهتر شدن کار کمک بسزایی می‌کند و در واقع کار ناتمام را تمام می‌کنند. پس پیشنهاد می‌کنیم برای استحکامات بیشتر در کنار پیچ سر خزینه مهره مخصوص آن را نیز بخرید. هنگام خرید پیچ سر خزینه می‌توانید از فروشنده درخواست کنید تا نوعی را در اختیارتان قرار دهد که بخشی از بدنه پیچ رزوه‌دار است. اندازه‌ها و جنس پیچ کاملا متغیر هستند.

در آرین پیچ جنس‌های فولادی، آهنی و آلومینیومی از بهترین بندهای مارکت موجود هستند. حتما می‌دانید که خاصیت اصلی آلومینیوم وزن سبک آن، آهن و فولاد مقاومت و استحکام بالای آن‌ها است. پس موقع خرید پیچ‌های آلنی و استاد بولت و کلا هر پیچ و مهره دیگری درباره قیمت پیچ و مهره، ویژگی جنس آن و کیفیت پرس‌وجو کنید. شما می‌توانید از طریق جدول بالا اطلاعات مربوط به کالا را مشاهده کنید. 

محصولات مرتبط
پیچ سنگ شکن تک خار

پیچ سنگ شکن تک خار

پیچ سنگ شکن تک خار پیچ سنگ شکن تک خار ویژگی های محصول نام پیچ سنگ شکن تک خار جنس

پیچ نیم رزوه آچارخور

پیچ نیم رزوه آچارخور

پیچ نیم رزوه آچارخور پیچ نیم رزوه آچارخور ویژگی های محصول نام پیچ نیم رزوه آچارخور جنس فولادی، آلومینیوم، آهنی

سبد خرید

بستن (Esc)
برای خرید تماس بگیرید

ورود

بستن (Esc)

20 − 18 =

سایدبار Scroll To Top