پیچ فلنج دار آچارخور

پیچ فلنج دار آچار خور
ویژگی های محصول
نامپیچ فلنج دار آچارخور
جنساستیل، فولاد ،آلومینیوم
اندازههمه اندازه ها موجود است
برای سفارش این محصول همین حالا قدام کنید
تصاویر محصول
توضیحات محصول

خرید پیچ فلنج دار

یکی از پرکاربرد ترین محصولات صنعت پیچ و مهره، پیچ های فلج دار هستند که در اینجا ما به بررسی این محصول می‌پردازیم.

پیچ ‌های فلنج دار که در خودرو، لوله‌کشی و موارد دیگر استفاده می‌شوند، دارای یک واشر مانند فلنج در زیر سر پیچ هستند که زمان تولید را سرعت می‌بخشد و بار گیره را توزیع می‌کند و از سطح اتصال محافظت می‌کند.

واشرها به طور سنتی برای محافظت از سطح اتصال در برابر آسیب در طی فرآیند سفت کردن و توزیع بار در زیر سر پیچ و مهره استفاده می شده است. تنش زیر سطح یک مهره استاندارد با سر شش گوش می تواند منجر به فرورفتگی در سطوح فولادی با استحکام استاندارد شود. در سال های اخیر به دلایل متعددی که در این مقاله به آنها پرداخته خواهد شد، واشرها با بست های سر فلنجی جایگزین شده اند. قبل از پرداختن به جزئیات، اجازه دهید به پیشینه آن ها نگاه کنیم.

یکی از دلایل انتخاب این محصول هنگام خرید پیچ و مهره این است که مهره‌ و پیچ‌ فلنج دار برای از بین بردن نواقصی که با استفاده از واشرها پیدا شده‌اند، ساخته شده‌اند.

واشرهای استاندارد معمولاً نرم‌تر از پیچ و مهره هایی هستند که با آن‌ها استفاده می‌شوند و اغلب تحت فشار بالایی که تحمل می‌کنند، تغییر شکل پلاستیکی می‌دهند. برای اتصال دهنده های با استحکام بالاتر، می تواند منجر به این شود که در نتیجه نیروی گیره به میزان قابل توجهی کاهش یابد. مهره و پیچ فلنج دار این مشکل را ندارند زیرا سطح واشر به اندازه خود پیچ/مهره قوی است.

استفاده از مهره و پیچ با سر شش گوش ساده بدون واشر، فشار سطح زیر سر پیچ و مهره را بسیار فراتر از آن چیزی که یک سطح فولادی ساختاری استاندارد می تواند به اندازه کافی تحمل کند، افزایش می دهد. نتیجه این امر این است که میزان تلفات تعبیه شده به طور قابل توجهی افزایش می یابد و در نتیجه تلفات کشش پیچ بیش از حد انتظار شود. اساساً مشکل این است که برای اتصالات با طول اتصال کوتاه، پیچ‌ها بدون چرخش مهره شل می‌شوند.که می تواند 

 تأثیر نامطلوبی بر یکپارچگی ساختاری مفصل داشته باشد.

پیچ های فلنج دار آچارخور یکی از بهترین محصولات مورد استفاده در صنعت پیچ و مهره هستند که توسط سایت آرین پیچ به فروش می‌رسند.می‌توانید با شماره گیری و تماس با ما سفارش خرید پیچ فلنج دار آچارخور را به صورت عمده و یا جزئی ثبت کنید.

 

محصولات مرتبط
پیچ آچارخور تمام رزوه

پیچ آچارخور تمام رزوه

پیچ آچار خور تمام رزوه پیچ آچارخور تمام رزوه ویژگیهای محصول نام پیچ آچارخور تمام رزوه جنس فولادی، استیل، آلومینیوم

پیچ سنگ شکن تک خار

پیچ سنگ شکن تک خار

پیچ سنگ شکن تک خار پیچ سنگ شکن تک خار ویژگی های محصول نام پیچ سنگ شکن تک خار جنس

سبد خرید

بستن (Esc)
برای خرید تماس بگیرید

ورود

بستن (Esc)

16 + 5 =

سایدبار Scroll To Top