پیچ نیم رزوه آچارخور

پیچ نیم رزوه آچارخور
ویژگی های محصول
نامپیچ نیم رزوه آچارخور
جنسفولادی، آلومینیوم، آهنی
اندازههمه اندازه ها موجود است
برای سفارش این محصول همین حالا قدام کنید
تصاویر محصول
توضیحات محصول

خرید پیچ نیم رزوه آچارخور

پیچ نیم رزوه آچارخور یکی از انواع پیچ است که در آن سر پیچ‌ها ممکن است با هم متفاوت باشند برای مثال در پیچ نیم رزوه ما سر پیچ آچارخور را داریم که به این معنی است که باید با استفاده از آچار باز و بسته شود. پیچ نیم رزوه آچارخور گل سر شش ضلعی دارد و سطح آن کاملا صاف است.

اندازه‌های مختلفی از پیچ در بازار وجود دارد که هر یک برای مقاصدی قابل استفاده هستند. وقتی از اندازه یک پیچ صحبت می‌کنیم تنها طول آن مد نظر نیست بلکه داریم به طور همزمان درباره طول، قطر و ابعاد گل پیچ صحبت می‌کنیم. اگر نیاز دارید تا دو قطعه ضخیم را به یکدیگر متصل کنید باید از پیچ با طول بلند بهره بگیرید اما نمی‌توان درباره قطر و ضخامت پیچ اظهار نظر کرد چرا که این مورد به شرایط محل اتصال بستگی دارد.

همچنین اگر قطر پیچ زیاد باشد (پیچ ضخیم باشد) ممکن است وزن کل مجموعه افزایش پیدا کرده و فضای بیشتری از امکانات ما اشغال شود. بنابراین باید شرایط را سنجید و بهترین نوع پیچ نیم رزوه را تهیه کرد تا وزن مجموعه و فضای اشغال شده به تناسب برسد.

پیچ آلن انواع زیادی دارد و بیشتر به شکل شش‌ضلعی معروف است؛ برخی پیچ نیم رزوه را از این خانواده می‌دانند چرا که سر پیچ شش‌گوش است و برای استفاده از آن باید از آچار کمک گرفت. اگر قصد خرید انواع پیچ آلنی یا استاد بولت را دارید پیشنهاد می‌شود ضمن بررسی اطلاعات مندرج در جدول محصول، به نوع جنس و طراحی پیچ دقت کنید. پیچ‌ها در جنس‌های فولادی، آهنی و آلومینیومی موجود هستند.

پیچ‌های نیم رزوه، بر خلاف پیچ آچارخور تمام رزوه یا آلنی یا هر نوع دیگر از پیچ‌های تمام رزوه ناحیه‌ای در زیر سر پیچ ایجاد می‌کنند که کاملاً بدون رزوه است. به همین دلیل قسمتی به آنها پیچ و مهره‌های نیم رزوه می‌گویند. این ناحیه بدون رزوه پیچ که به عنوان ساقه پیچ یا شانه بست نیز شناخته می‌شود، بسته به کاربرد پیچ، طول متفاوتی دارد.

از دیگر تفاوت‌های این پیچ با سایر پیچ‌ها می‌توان به نوع رزوه آن اشاره کرد. رزوه این پیچ اندازه‌های مختلف داشته و همچنین گام بین هر رزوه می‌تواند از نوعی به نوع دیگر متغیر باشد. در بعضی از موارد رزوه نزدیک به گل پیچ است اما در بیشتر موارد رزوه‌ها نزدیگ به پای پیچ بوده و قسمت نزدیک به گل بدون شیار و ساده است.

نکته مهم در تهیه پیچ نیم رزوه آچارخور تهیه مهره مناسب برای آن است. معمولا برای این نوع پیچ، مهره شش‌گوش خریداری می‌شود تا بهترین بازدهی به دست آید. اگر بخواهید پیچ را بدون مهره استفاده کنید کمترین کارایی را از آن دریافت می‌کنید؛ به بیان دیگر پیچ بدون مهره نمی‌تواند آن طور که باید مفید واقع شود.

مهره‌ها هم در ابعاد و جنس‌های مختلفی توزیع می‌شوند. بنابر توصیه‌ها بهتر است مهره را دقیقا مشابه جنس خود پیچ تهیه کنید مگر این که بر اساس دستورالعمل‌های مهندسین لازم باشد تا جنس‌ها متفاوت باشند. همچنین برای این که پیچ به خوبی سفت و محکم شود شعاع درونی مهره باید به اندازه شعاع خارجی بدنه پیچ باشد. شیارهای پیچ هم باید با شیارهای داخل مهره همخوانی داشته باشند. با رعایت نکات فوق می‌توانید بهترین خرید را تجربه کنید.

چرا باید از یک پیچ نیم رزوه آچارخور استفاده کنیم؟

پیچ و مهره نیم رزوه برای مقاومت و تراز بهترین گزینه هستند. هنگامی که پروژه‌ای دارید که برای نگه داشتن یک شی در جای خود به نیروی زیادی نیاز دارد، یک پیچ نیم رزوه استحکام مورد نیاز را ارائه می‌دهد. بخش بدون رزوه، که به عنوان ساقه پیچ شناخته می‌شود، بدون داشتن نقطه‌ای ضعیف برای جلوگیری از کرنش است.

هنگام استفاده از پیچ و مهره‌های نیمه رزوه، می‌توانید آنها را در سوراخ‌های رزوه دار قرار دهید یا می‌توانید از آنها در اتصالات پیچ و مهره و واشر استفاده کنید. پیچ نیم رزوه آچارخور برای استحکام بیشتر، مقاومت برشی و هم ترازی بحرانی و همچنین چسبندگی بهتر ایده آل است. از آنها در مواردی مانند پایه موتور، پمپ آب، دینام و غیره استفاده می‌شود.

از آن جایی که بیشتر پیچ‌های نیم رزوه دارای سر گرد یا ماشینی هستند نمی‌توان از آن‌ها به عنوان کوبنده یا مته استفاده کرد. در واقع اگر بخواهید مکانی را سوراخ کنید باید از قبل با مته این کار را کرده باشید و کوبیدن پیچ در سطح (مانند میخ) یا وارد کردن پیچ درون حفره‌ای که بدون شیار است بخش زیادی از نتیجه کار را تحت تاثیر منفی خود قرار داده و باعث لق شدن یا عدم جایگیری درست پیچ می‌شود.

آرین پیچ بعنوان مرکز فروش انواع پیچ و مهره امکان خرید پیچ نیم رزوه آچارخور در همه اندازه‌ها و جنس‌های مختلف از جمله استیل و فولادی (گالوانیزه گرم و گالوانیزه سرد) را در سایت خود

خود فراهم کرده است که در همه اندازه‌های مختلف موجود است مانند پیچ نیم رزوه آچار خور دنده ریز و پیچ نیم رزوه آچارخور دنده درشت. شما تنها با یک تماس میتوانید سفارش خود را برای خرید پیچ و مهره و واشر به ثبت برسانید. سفارش خرید عمده پیچ و مهره و ساخت آنها نیز پذیرفته می‌شود.

محصولات مرتبط
پیچ سر عدسی

پیچ سر عدسی

پیچ سر عدسی پیچ سر عدسی ویژگی‌های محصول نام پیچ سر عدسی جنس فولادی، آلومینیوم، آهنی اندازه همه اندازه ها

پیچ استوانه

پیچ استوانه

پیچ استوانه پیچ استوانه​ ویژگی‌های محصول نام پیچ استوانه​ جنس فولادی، آلومینیوم، آهنی اندازه همه اندازه ها موجود است برای

پیچ استاد بولت

پیچ استاد بولت

پیچ استاد بولت​ پیچ استاد بولت ویژگی‌های محصول نام پیچ استاد بولت جنس فولادی، آلومینیوم، آهنی اندازه همه اندازه ها

سبد خرید

بستن (Esc)
برای خرید تماس بگیرید

ورود

بستن (Esc)

نوزده − 12 =

سایدبار Scroll To Top